Shoppingbag
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Veelgestelde vragen

Onderstaand treft u een overzicht van onze veel gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact op met de klantenservice.

Algemeen

  • Wie is Van de Ven?
    Van de Ven Fashion is een familiebedrijf met kledingwinkels in Noord-Brabant, Zeeland en Zuid-Holland.
    Voor betaalbare baby-, kinder-, dames en herenmode met een goede prijs/kwaliteitverhouding kunt u altijd bij ons terecht.
    Van de Ven staat voor het leveren van een topservice waarbij de klant altijd centraal staat. Daarom zijn wij ook altijd open en eerlijk naar onze klanten en leveranciers.
    Kom eens een kijkje nemen in één van de filialen van Van de Ven Fashion en ervaar zelf de gezellige en open sfeer.
  • Wat zijn de gegevens van Van de Ven?
    E-mail : klantenservice@vandevenfashion.nl

    Adres hoofdkantoor :  

    Aletta Jacobsstraat 6
    4623 ZB Bergen op Zoom

    Tel.: 0164-255575

    KvK nr. : 20127324

  • Waar kan ik een vraag stellen?
    Als u vragen heeft kunt u ons op meerdere manieren bereiken:

    Whatsapp: +31 85 004 1757

    Vul een Contactformulier in.

    Bel één van onze filialen, of kom gezellig even langs.


    Telefoonnummer hoofdkantoor Bergen op Zoom: 0164-255575



  • Waar kan ik met een klacht terecht?
    Wij doen altijd ons uiterste best om u topservice te leveren. Mocht u toch een klacht hebben dan horen wij dit graag, zodat we het op kunnen lossen voor u en ervoor kunnen zorgen dat dit niet meer voorkomt.

    Om een klacht te melden kunt mailen naar: klantenservice@vandevenfashion.nl

    Voeg het volgende toe aan uw e-mail voor een snelle afhandeling:

    - Een paar duidelijke foto's van het hele artikel en en van de klacht zelf

    - Een omschrijving van de klacht

    - Voeg de factuur of een foto van de kassabon bij, als u dit niet heeft dan graag een aankoopdatum, plaats en totaalbedrag zodat we de bon erbij kunnen vinden.

    Natuurlijk kunt u ook terecht in één van onze filialen.

Bestellen

  • Kan een artikel na mijn bestelling toch uitverkocht zijn?
    Uw bestelling wordt bij elkaar gezocht in één of meerdere filialen afhankelijk van de voorraad. Het kan zijn dat een artikel vlak na uw bestelling in de winkel wordt verkocht. Uiteraard doen wij er alles aan om dit te voorkomen en u het gewenste artikel te leveren. Als we een artikel toch niet kunnen leveren krijgt u een promotiecode of kortingscoupon voor uw volgende bestelling.
  • Hoe gaat het bestelproces?
    1. Vlak nadat uw bestelling is afgerond worden de artikelen opgezocht in één of meerdere van onze filialen. 
    2. De artikelen worden daarna verzameld in ons distributiecentrum in Bergen op Zoom.
    3. Zodra de bestelling compleet is wordt het ingepakt en brengen we het dezelfde dag nog naar PostNL.
    4. Wanneer uw pakket ontvangen is bij PostNL krijgt u automatisch een mail met een track & trace link.
    5. Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 5 werkdagen op te sturen.
  • Is het mogelijk om kleding online te reserveren en in de winkel op te halen?
    Ja, wij kunnen de bestelling in het door u gewenste filiaal apart laten hangen. U wordt gebeld wanneer uw bestelling compleet is, we laten de artikelen een week voor u hangen. 

    Mocht u in deze week niet tot de gelegenheid komen om de bestelling op te halen, maar heeft u nog wel interesse in de artikelen,
    dan kunt u telefonisch contact opnemen met het filiaal of een e-mail sturen naar klantenservice@vandevenfashion.nl
    Wij laten de kleding dan apart hangen tot het voor u uitkomt om deze op te halen.

Betalen

  • Wat is iDEAL?
    iDEAL is een betalingssysteem voor webshops waarbij u zelf het geld overmaakt via uw eigen bank. Het is dus veel betrouwbaarder dan betalen met creditcard. Wilt u meer informatie over betalen via iDEAL dan kunt u deze website bezoeken www.ideal.nl
  • Is online betalen wel betrouwbaar?
    Voor betalingen maken wij gebruik van iDEAL. Dit betalingssysteem is uiterst betrouwbaar en wordt door vele webshops gebruikt.
    U kunt ervoor kiezen om een e-mail van iDEAL te ontvangen met daarin een betalingsbevestiging.
    Zo heeft u altijd een bewijs van de door u gedane betaling.
    Als u geen goed gevoel heeft over betalen via internet, kunt u er bij ons ook altijd voor kiezen om uw bestelling in een van onze filialen op te halen. Er kan dan gewoon in de winkel afgerekend worden.

Verzenden

  • Kan het pakket ergens anders afgeleverd worden?
    U kunt uw bestelling op elk willekeurig adres laten bezorgen. Dus ook op uw werk, bij de buren of bij familie. Wat u het beste uitkomt!
  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
    Wij streven er naar om alle bestellingen binnen 5 werkdagen naar PostNL te brengen, wanneer we uw pakket hebben afgeleverd bij PostNL krijgt u automatisch een mail met een track & trace link.

    Mocht er onverhoopt toch vertraging in de bestelling zitten dan zullen wij contact met u opnemen via de e-mail. 

    U mag zelf ook altijd even contact met ons opnemen via klantenservice@vandevenfashion.nl

  • Wat zijn de kosten van het verzenden?
    Als u een artikel in de winkel af wilt halen is dit geheel gratis. Wilt u uw bestelling thuis laten bezorgen dan rekenen wij € 3,99 verzendkosten voor verzendingen binnen Nederland en € 5,99 voor verzendingen naar België of Duitsland.

Ruilen & Retourneren

  • Kan ik een thuisgestuurd artikel in de winkel retourneren?
    Ja dat kan, bij uw webbestelling zit een factuur als u die mee neemt kunt u in de winkel het artikel omruilen of gelijk geld terug krijgen. De kleding moet echter wel ongedragen en ongewassen zijn en voorzien van een aangehecht prijskaartje.

    Als het om veel artikelen gaat kan er voorgesteld worden om het aankoopbedrag terug te storten.

  • Kan ik mijn bestelling kosteloos retourneren?

    U kunt via vandevenfashion.returnista voor 3,99 euro een retourlabel kopen of gratis retourneren/omruilen in één van onze winkel. 

    Na ontvangst heeft u 14 dagen om uw retour aan te melden.

  • Levertijd?
    Wij streven er naar alle bestellingen binnen 3 tot 5 werkdagen op te sturen. Wegens drukte kan het helaas voorkomen dat de bestelling later geleverd wordt dan aangegeven.

    De pakketjes worden meestal s' avonds naar PostNL gebracht, wanneer uw pakket daar verwerkt is krijgt u automatisch een mail met een track & trace link. Dit is meestal een dag voordat het bezorgd wordt.

  • Kan ik een artikel terugsturen?

    Ja, u kunt er voor kiezen om de kleding binnen 14 dagen na ontvangst terug te sturen naar ons hoofdkantoor of u kunt ervoor kiezen om het terug te brengen in een van onze 18 filialen. Bij ons krijgt u dan gewoon uw geld terug. De kleding moet echter wel ongedragen en ongewassen zijn en u moet de bon en het kaartje meenemen. Bij retourzending graag retourformulier volledig invullen. Dit zorgt namelijk voor een snelle afhandeling van uw retourzending.

    U kunt voor 3,99 euro een retourlabel kopen via vandevenfashion.returnista

    Retour brengen in een van onze 18 filialen is gratis.

    In de winkels krijgt u bij retour direct geld terug.

    Als u al de artikelen terug stuurt zullen wij het betaalde bedrag binnen 8 werkdagen na ontvangst terugstorten.


iDEAL Bancontact / Mister Cash SOFORT Überweisung
Van de Ven Fashion

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.